2 Kasım 2010 Salı

Müjde Pansiyon

Metin; Pansiyonun işletmecisi. Şuan kurulu olan Batman'ın bulunduğu bölgenin çoğu dedesininmiş, tapu yapmadığı için birşey iddia edememişler. Çok iş fırsatı kaçırmış. Pansiyondan çıktığını görmedim.

Tekin; Metin'in erkek kardeşi. 19-20 yaşında, bilgisayardan iyi anlıyor. Geçen seyredeceğim bir filmin alt yazısı çıkmıyordu, halletti hemen.

Ergün Bey; Oda arkadaşım. 43 yaşında, benim gibi dershaneyi bırakmış,bu yıl gelen açıktan atamalardan. En sinir bozucu olaylardan bile bir espri eğlence çıkarabiliyor. Şanslıyım.

Mütahit; Gece 2ye kadar internette, ciddi bir halle wirelessin en iyi çektiği odaların etrafında toplandığı salondaki köşe masadadır hep. İşlerle ilgili bir problemler var, internetten birşekilde halletmeye çalışıyor sanıp üzülürdüm. Meğer nette sadece okey oynuyormuş, hatta belli bir sayının üzerinde oynadığından bir kaç masa kontrol eden, oyuncu atan önemli bir pozisyonu varmış. kahvehane sahibi gibi bişeymiş meğer.

Yemek Yapan Bayan; Geçen menüde tavuklu bir yemek vardı. Tabildotuma tavukların yanındaki patatesleri koyduktan sonra tavukta istermisin dedi. Sesimi çıkarmadım, tabildotu uzattı, o günden sonra pek pansiyonda yemek yemiyorum.

Serkan; Bizim Mahir'in okulunda öğretmenmiş, odamıza geçen gelmiş tanışmıştık. Sabahları tuvalete giderken o da diş fırçalıyor.

Yatağa Yapışık Çocuk; Sabah, öğlen, akşam sürekli sırtını yatağın başlığına vermiş, dizlerini uzatmış üzerinde bilgisayarı. Daha hiç o yatağı boş, yada o çocuğu başka bir şekilde görmedim. Bir haftadır odanın kapısı kapalı olduğu için artık görmüyorum.

Sait; Temizlikten sorumlu, hiç şikayet ettiğini duymadım. Saçlar uzun, on parmakta yüzük, bileklerde gümüş bileklikler. Geçen adam boyu bir fotoğraf çerçeveletip getirmişti odasına asmaya. Polat Alemdar'la  kendisi, fotoğrafçıda yaptırmış.

Müjde; Metin'in kardeşi, Tekin'in ablası, pansiyona ismini veren kişi. Bunların beş kardeşi de Ankara'daymış. O da bu yıl gelmiş Batman'a pansiyon işletmesinde yardım ediyor, pansiyonun bayan bölümüyle de ilgileniyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder